Sportiviteit, creativiteit en verbinding
We zijn trots en dankbaar voor alle fondsenwervingsacties en campagnes die onze partners en relaties in september georganiseerd hebben. Medewerkers van bedrijven kwamen op grote schaal samen in beweging. Zo kwamen teams van Google en Van Gennip Verpakking sportief in actie met medewerkers. Ook Alpina Group kwam in beweging tijdens het jaarlijkse golftoernooi. Squla vroeg haar leden om muntjes te doneren aan het Máxima en Rally de Soleil organiseerde een autorally die speciaal voor onze kinderen langs het Máxima reed. Eerder in het jaar organiseerde het initiatief 24h-Chefs een prachtig culinair evenement, waar 24 topchefs in 24 uur kookten voor 500 gasten. En Tour de Bouw en Equinix legden in de zomer veel uitdagende kilometers af op de fiets om donaties op te halen voor het Máxima.
Awareness voor kinderen met kanker
Onze social mediacampagne werd veelvuldig door onze relaties gedeeld. Jaarbeurs maakte hiervan een prachtig filmpje met medewerkers. En onze nieuwe partners Amazon en Intersport, maar ook Intertoys en Beter Bed organiseerden campagnes op de winkelvloer. Dankzij onze partner Ocean Outdoor was de campagne zichtbaar op digitale masten in heel Nederland. Zo creëerden we samen mooie aandacht voor kinderen met kanker.
We kijken terug op een maand met veel sportiviteit, creativiteit, verbinding en prachtige aandacht voor het Máxima. Heel veel dank voor alle inzet vanuit het bedrijfsleven. Samen maken we het verschil in het leven van kinderen met kanker.
Equinix Nederland in actie tijdens hun ride to fight cancer