Jaarbeurs speelt als partner een belangrijke rol in het creëren van awareness over kinderkanker bij het publiek, door de inzet van communicatiekanalen op het terrein van Jaarbeurs en tijdens beurzen. Daarnaast spant Jaarbeurs zich in om donaties op te halen via activaties met medewerkers, bezoekers en klanten. Dit is voor het Máxima heel belangrijk, want nog steeds overlijdt 1 op de 4 kinderen met kanker aan deze ziekte.
Ook deze week is het Máxima weer zichtbaar op het terrein van Jaarbeurs. Deze week is het namelijk Dutch Health Week, een week lang vinden er volop events plaats waar zorg en gezondheid centraal staan. Bijvoorbeeld tijdens de Zorg & ICT beurs, waar donaties worden geworven door firma RAM-ICT. Per kopje koffie met een relatie doneren zij € 1,- aan het Máxima. Dit is een mooi voorbeeld van hoe Jaarbeurs een platform is voor initiatieven voor het Máxima van andere partijen. Daarnaast mochten wij op deze beurs een donatie van € 1.080,- van AMR-ICT in ontvangst nemen. Deze partij heeft haar klanten in december gevraagd om het jaarlijkse relatiegeschenk om te zetten naar een donatie. Later deze maand vindt het Kreadoe Lentefestival 2024 plaats, een beurs voor de creatieve sector waar bezoekers ook een bijdrage kunnen leveren aan onze missie. De donaties die hier worden opgehaald, zijn dan ook bestemd voor het activiteitenprogramma in het Máxima. Zo kunnen onze kinderen ook creatief aan de slag.
Nienke Beek, Corporate Partnerships: ‘De manier waarop Jaarbeurs actief én creatief meedenkt om aandacht te vragen voor het Máxima werkt aanstekelijk en maakt concrete impact. Een heel waardevolle bijdrage aan de missie van het Máxima: ieder kind met kanker genezen, met optimale kwaliteit van leven.’
Meer weten over onze partnerships met de Foundation?
Neem contact op via foundation@prinsesmaximacentrum.nl