Onze campagne liet zien dat het Máxima niet alleen streeft naar de beste behandeling voor kinderen met kanker, maar hen ook wil helpen zo gewoon mogelijk te leven en zich verder te ontwikkelen. Want beter worden is meer dan genezen. Dankzij onze DOOH-mediapartner Ocean Outdoor was de campagne door het hele land te zien. We zijn enorm dankbaar dat zoveel partners en zakelijke donateurs dit moment hebben aangegrepen om onze missie te delen en anderen te inspireren in actie te komen.
Sportief in actie
Ook dit jaar kwamen veel bedrijven sportief in actie voor het Máxima. De Alpina Group organiseerde haar jaarlijkse golftoernooi, terwijl Bincx samen met collega's, relaties en klanten op de fiets stapte tijdens de Bincx Tour. Teams van Landal, Ocean Outdoor, Equinix en Conclusion deden mee aan de Dam tot Damloop en ook Bristol Myers Squibb, Beter Bed en Wolters Kluwer organiseerden eigen sportieve events voor medewerkers. Met deze initiatieven worden niet alleen donaties opgehaald, ook brengt het collega’s samen en draagt het bij aan vitaliteit.
Consumentenacties
Naast sportieve acties werden er ook prachtige consumenteninitiatieven gelanceerd. Intertoys, Paramount en Spinmaster organiseerden een Paw Patrol-campagne waarbij de dieren elke zaterdag in september live te bewonderen waren. Blond Amsterdam zette de speciale Máxima beker opnieuw in de etalage, terwijl Revusd een exclusieve charity pouch lanceerde, waarvan de volledige opbrengst werd gedoneerd. Intersport zette de campagne ‘Meters maken voor het Máxima’ voort in de winkels en Squla organiseerde weer de muntjesactie. Ook DuurzaamXL droeg bij door per nieuwe klant € 10,- te doneren aan het Máxima.
Samen maken we het verschil
De campagne werd volop gedeeld via interne en externe communicatiekanalen van onze partners en relaties. Dankzij al deze betrokkenheid bereikten we samen een groot publiek. We zijn alle zakelijke donateurs ontzettend dankbaar voor alle inspanningen in de maand september. Samen maken we het verschil in het leven van kinderen met kanker.
